Besokare

tisdag 7 september 2010

Listcomeback

Nu har jag en dator igen! Inte for att jag vet om nagon fortfarande laser bloggen har men skitsamma. Vi ska forsoka ta oss i kragen nu. Vi borjar denna era med en fantastiskt trakig lista! (Bli inte upprorda for att jag inte orkar kopiera a och o med prickar over hela tiden)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Datorn kom!

Vad gjorde du kl 08 i morse: Borstade barnens tänder.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Laste bloggar

Det sista du sa högt: "See you later love"

Det senaste någon sa till dig: ”Go away now!"

Vad har du druckit idag: Ingenting nar jag tanker efter

Vad var det senaste du åt: Kellogs special K bar

Vad var det senaste du köpte: Datorn!

Vad är det för färg på din ytterdörr: Jag har ingen egen ytterdorr

Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt

Godaste glassmaken: Beror pa. Men New York fudge funkar alltid

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja. Attraktion vid forsta ogonkastet?

Sover du tungt: Ibland.

Drömmer du mardrömmar: Japp.

Trivs du med ditt jobb: Jajamensan

Favoritklädsel: Sant som far mig att se smal ut

Favoritlåt just nu: Let's dance to joy division. Den far mig pa fasligt bra humor

Vad ser du om du tittar till höger: Min vagg

Vad gör dig glad just nu: Axel, Lola, min nya dator

Vad ska du göra härnäst: Ata lunch och ta ut hunden en svang.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Skapligt

Favoritgodis: Just nu har jag konstant sug efter saltlakrits bara for att man inte kan kopa det har.

Kläder just nu: Linne och underklader.

Sommarplaner: Nasta ar?

Hur många kuddar sover du med: Two. Tills den ena ramlar ner pa golvet.

Spelar du något instrument: Inte direkt

Morgon eller nattmänniska: Natt

Vad är viktigast för dig: Min egen lycka. (Fy vilken hemsk person jag ar)

Är du kittlig: Tillrackligt

Snarkar du: Nej.

Stjärntecken: Skytt

Äckligaste insekten: Sniglar

Stökigt eller välstädat: Jag har blivit mer ordningssam men Rom byggdes inte pa en dag

Längtar du mest efter just nu: Dagen da jag vet vad jag ska gora med mitt liv

3 kommentarer:

mamma sa...

ag läser i alla fall, vi är nog några som väntat på att du ska komma igång igen, måste ju få kommentera listan: Du måste komma ihåg o dricka!!!
Har du bara linne o underkläder??Vad hade du på dig när du lämnade barnen??
Annars så var det en bra lista. Kram mamma

pappa sa...

Sniglar, Stylommatophora, blötdjur tillhörande lungsnäckorna (Pulmonata) i klassen snäckor (Gastropoda). Alltså ingen insekt! (man kan ju tro att du hade Göran i biologi) / kram från pappa

Magdalena sa...

Jaaaag lääääser! :D
"Go away now!" haha!