Besokare

onsdag 8 september 2010

Tjoho

Borde sova. Borde skaffa nagon energi for morgondagen. Barnen ar lediga da och vi ska till biblioteket och sa ska vi och kolla pa flygplan och en massa grejer. Blir ju spannande.

Idag har jag varit inne i stan for forsta gangen sen jag kom tillbaka till Jersey. Shoppade massa tradiga nodvandiga grejer inne pa Boots. 40 hutlosa pund. Inget roligt att shoppa nar det bara ar saker som man behover.
Sen har jag inte gjort nagot spannande. Hamtade barnen och vi hade tur for ca en halvtimme efter att vi kom hem sa oppnades himlen och det osregnade i 10 minuter. Var helt galet vader.

Jeez, jag saknar mina prickar. Varfor ska Sverige vara spec och ha bokstaver som resten av varlden (typ) inte har. Det ar ju jobbigare an vad jag trodde.

Hursom, jag mar bra!

Inga kommentarer: