Besokare

söndag 3 oktober 2010

Sondag

Okej, allt borjar falla pa plats nu tror jag. Borjar sortera ut mig sjalv kan man val saga.

Veckan borjade med en brant nedforsbacke men sen gick det uppat. Helgen har varit bra, igar var jag ute och hade riktigt kul for en gangs skull aven om det var en massa strul. Kopte snyggaste svarta klanningen som jag hade pa mig igar och trots att den satt tajt kande jag mig javligt snygg. Det ni.


Idag har jag bara tagit det lugnt, ingen bakfylla men orkade anda inte direkt anstranga mig for nagot. Blev bjuden pa bio av C som tack for att jag hjalpte honom igar, vi sag The Other Guys och det var langesen jag skrattade sa mycket at en film. Var riktigt kul.

Nu ar det dags att sova


Dance like no one is watching

1 kommentar:

Magdalena sa...

Åh, underbar bild!
Åh, underbar Matilda!
Åh, underbar vän!

Saknar dig, men är lycklig över att hora (hehe) att det går uppåt!

KRAM!