Besokare

måndag 25 oktober 2010

Tillbaka

Korvgrejen gjorde mig sa pass traumatiserad att jag inte har kunnat blogga pa ett tag. Jag har haft angest over att jag aldrig nagonsin ska kunna skriva nagot sa bra igen men jag har lart mig att leva med det och far acceptera att jag inte kan vara sa briljant igen. Fran nu kommer det antagligen bara ga utfor.

Hursomhaver, under tiden som passerat sa har jag borjat min nya kurs - varje Fredagkvall med ca 5 undantag fram till Juni nasta ar(!) I Juni har jag ocksa da min final exam som jag redan nu har angest infor. LolQs fodelsedag har ocksa varit vilket var ett par kul dagar med princess and pirate party pa Jersey Pottery. Har hunnit med en mindre lyckad utgang ocksa, eller den var lyckad tills jag blev ensam typ.

Den har veckan har barnen lov sa varfor i helvete sitter jag framfor datorn? Hehe. Nej men dom leker bra och jag haller koll pa dom. Senare idag ska vi till badhuset och plaska i nagon timme.

Pa Fredag ar jag ledig! FAN VAD UNDERBART!

Jag har finnar i hela nacken.

Det var allt for nu

x

Inga kommentarer: