Besokare

lördag 26 februari 2011

26/2/11

Ikväll är jag barnvakt. Inte till Axel och Lola utan till Lolas kompisar. Det blir nog bra ändå. Har ju varit det ett par gånger förut.

Barnens lov har gått fort och det har inte varit några större problem. Nu är det ingen ledighet för dom förrens det långa påsklovet och då jobbar jag ändå bara en vecka av tre. Hej semester!



Hur mycket kan man egentligen begära när det kommer till kärlek? Har man blivit helt förstörd av romantiska filmer så att man tror att man kan begära mer än vad som är rimligt?
Jag vet inte


Nu ska jag packa pluggböcker så jag har något att göra ikväll

So long

2 kommentarer:

Mamma sa...

Hoppas barnvaktandet gick bra.

Men vad ska du göra när du har två veckors semester då???

När det gäller kärlek, så en vacker dag (kan även vara en ovacker)så är den där när du minst anar det.

Kram

karin sa...

3 VECKOR PÅSKLOV!!???