Besokare

måndag 28 februari 2011

28/2/11

Det regnar ute. Så klart. Jag ska ju snart hämta barnen och då vore det ju för jävligt om det skulle vara bra väder. Varför skulle det vara trevligt för oss att gå hem liksom? Jag skiter väl i att jag blir blöt men dom stackarna har ju varit i skolan hela dagen och sen ska dom plågas av att bli genomblöta på vägen hem. Fan vad jag saknar att köra bil!

Om det inte märks är jag inte på solskenshumör just nu. Men det är väl och andra sidan inget ovanligt så jag vet inte riktigt varför jag påpekar det. Kanske för att försvara mig om jag skulle säga något dumt. Men eftersom den här bloggen är min har jag rätt att säga så mycket dumma saker som jag vill. Så det så!

Annars då? Jag sitter och lyssnar på The Smiths och funderar på livet i största allmänhet. Det är sista Februari idag. Jag har varit på Jersey i 14 månader. Inte riktigt vad jag hade räknat med. Eller jag hade väl inte räknat att vara en Au Pair i 14 månader. Menmen. Så är livet.

Nu ska jag väl försöka skapa lite positiv attityd innan jag hämtar barnen.

Det risiga håret försvinner imorgon, alltid något att se fram emot

1 kommentar:

Magdalena sa...

WAAAH!
Nu är det dags för en uppdatering tycker jag!
Kram <3