Besokare

söndag 18 mars 2012

17/18.3.12

Det är/var St:Patrick´s day. Jag är barnvakt. Forever alone. Har ett humör som är lika ojämt som något.... som är väldigt ojämt. Kommer inte på något bra exempel. Sorgligt det.

Har haft en skitvecka som började med en jävla massa smärtstillande och avslutas med Mother´s day här imorgon. Min mamma är i Sverige alltså firar jag när det är i Sverige. Smärtstillande? Ja, jag hade ont i axeln. Spasmer sa doktorn och jag fick co-codamol och något som nästan var som valium. Gillar att man inte behöver betala för dom receptfria sakerna här. Har nästan ett eget litet apotek snart och det kan ju alltid vara bra. Typ.

Annars är allt som vanligt. Jag är fattig, usel på att plugga och har fortfarande inte gått till gymmet. Har en och en halv månad kvar, sen är medlemsskapet slut så jag får se till att ta mig i kragen och börja gå. Kommer inte ha råd att förlänga det efter och det suger. Gör att jag blir så omotiverad just nu till att ens utnyttja det den sista perioden. Men vafan.


Jag är medveten om att jag gnäller. Bara ville poängtera det. Snart är det sommar och då blir jag förhoppningsvis lite bättre. Kan man ju hoppas.

Inga kommentarer: