Besokare

söndag 4 mars 2012

4/3/12

Pga en del klagomål så känner jag mig tvungen att skriva här nu. Kommer inte ihåg när jag skrev sist men jag kan lika gärna uppdatera om vad som hänt dom senaste månaderna...

  • Jag köpte en ny mobil och jag har inte tappat bort den
  • Jag åkte till Sverige över jul och hade en stressig men kul vecka
  • Jag har börjat köra bil på Jersey, en liten Mini Cooper som jag gillar att ha hög volym i med nervevade rutor
  • Jag har spenderat alldeles för lite tid med att gymma/plugga/städa
  • Jag har sökt ett volontärjobb men jag vet inte om något kommer hända med det
  • Jag har klippt håret kort igen
Sådär... kan inte komma på mycket mer nu. Imorgon är det Helenas födelsedag. Min present är en Sunday Lunch på ett trevligt hotell. Jensens hade födelsedag förra veckan, honom gav jag en biljett för att se Dara O'Brian. Jag ska också med. Det ska bli kul. I April





Tack för mig nu

3 kommentarer:

Karin sa...

Jag är nöjd! :D

Anonym sa...

Tack för uppdateringen, vi har väntat och väntat:-) /pappa

Mamma sa...

Yeehaaa vad kul o läsa lite från dig...