Besokare

onsdag 19 juni 2013

19/6/2013

Problemet med att när jag inte skriver här på ett par dagar så blir det svårare att börja skriva igen. Helt plötsligt känns det som att jag har så mycket att skriva, men samtidigt har jag ingenting alls att skriva. Det blir en spiral och jag låter helt enkelt bara bli att skriva och så blir det ett sånt här långt uppehåll igen. Tråkigt

Nu har jag dock hunnit med en hel del sen sist jag skrev så kanske, kanske får jag ihop några inlägg inom dom närmaste dagarna och därmed också lusten att börja skriva igen. Vi får se.

Idag är det en vecka sen jag kom hem från Sverige, därmed har jag alltså också varit på mitt nya jobb en vecka. Jag trivs bra, det är annorlunda men inte på ett dåligt sätt. Visst saknar jag dom från gamla stället men det här är så mycket smidigare för mig, gångavstånd och mer pengar. Det låter hemskt men jag gör ju fortfarande något som jag trivs med och jag kan ju alltid träffa dom från gamla stället om jag vill, jag och Enya träffades igår liksom.

Anyways, jag är trött och ska borsta tänderna. Hörs snart igen förhoppningsvis...
Bjuder på denna.. nu är jag så illa tvungen att skriva en massa inlägg så den här försvinner från startsidan


Inga kommentarer: