Besokare

måndag 24 juni 2013

24/6/2013

Midsommar var helt okej i slutändan, kände mig inte så midsommaraktig som tidigare år på Jersey men det var ändå okej. Hade ingen krans i år heller och var inte riktigt heller med och förberedde vilket kanske bidrar till mina icke midsommaraktiga känslor.

Hursomhaver.

Kom hem igår, hade stora planer på att tvätta och städa men när jag insåg att mina grannhelveten ockuperade tvättmaskinen så blev det ingenting av något. Nu har jag problemet att min jobbuniform inte är så fräsch men jag kommer knappast ha tid att tvätta den under arbetsveckan. Det påminner mig om att jag måste be om ett par extra byxor så att situationer som denna inte händer lika lätt (Kan dock inte garantera att situationen inte kommer hända alls) .
Ska dock försöka städa imorgon, packa upp väskan kanske. Packar jag upp den imorgon så har jag ju i alla fall packat upp den inom loppet av två veckor sen jag kom hem.

Nu är jag trött, håller fortfarande på att vänja mig vid att jobba "heldag".

Ciao

Inga kommentarer: