Besokare

fredag 24 januari 2014

24/1/2014

Januari är nästan slut.. Plötsligt så har livet börjat gå så fort och jag hänger inte med längre, snart är det December igen och jag har levt ett (en?) fjärdedels århundrade. Och vad har jag lyckats med?

Inte mycket alls! Blablabla, jag har flyttat ifrån Sverige och börjat om "ensam" i ett nytt land. Men ja, det är inte så svårt som det låter. Jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med mitt liv, jag är löjligt stökig av mig och jag träffar bara killar som är fel för mig. Fan-frickin-tastiskt. Jag vet inte var jag kommer bo om en månad, jag vet inte hur jag kommer bo om en månad. Jag stressar som fan men jag går ändå bara upp i vikt, för ett år sedan var jag en jävla massa kilo lättare och det var utan att jag ens hade gjort något för att tänka på det.

Jag försöker vara positiv men ikväll orkar jag inte. Blablabla

Inga kommentarer: