Besokare

måndag 28 juli 2008

Måndag

Whaa. Ny vecka och jag börjar få så satans grym ångest. Tiden går alldeles för fort och jag vet inte vad jag har gjort sen jag flyttade ner hit. Ingenting vettigt känns det som iallafall.

Helgen har vart najs iallafall. Festen var kul i lördags, träffade några nya trevliga människor. Eventuellt en jag ska träffa någongång snart. Får väl se.
Igår blev ingenting gjort (som vanligt), dock var vi och badade för första gången i år och det var skapligt varmt i vattnet.

Idag har vi varit och handlat, kylskåpet har aldrig varit så fullpackat som det är nu. Vi cyklade och badade också men jag har insett att Henke inte klarar av att vara i vattnet alltför länge den mesen. Sorgligt.

Nu ska jag duscha och sen blir det vin och SATC bara för att jag är sån extrem bloggfjortis.

Hah!

Inga kommentarer: