Besokare

torsdag 31 juli 2008

Torsdag

Henrik är dum och spelar tvspel istället för att hjälpa mig så då skriver jag här. Inte för att jag har något vettigt att skriva om och för att vara ärlig borde jag egentligen städa. Fast det borde Henke också och gör inte han det så gör inte jag det. Sådeså.

Tydligen är det Sailet här i staden nu, jag har ingen aning om vad det är och än så länge har jag inte haft ork att gå ut på stan och kolla. Men lär ju göra det någon gång inom de närmsta dagarna.
Annars är ingenting planerat för helgen mer än en tvättid. Party alltså. Funderar på att ringa Lisa eftersom jag inte pratat med kvinnan på evigheter då hon plötsligt blivit jobbnarkoman.

Henke har stängt av tv-speletWOHO, nu är de fritt fram för mig att vara en krävande bitch!

Hah!

1 kommentar:

Kickelina sa...

Kör hårt med städningen, njut sen av den rena lägenheten.....Kramizzar i massor