Besokare

söndag 11 oktober 2009

House house house

Har sett på sex avsnitt av House M.D. på en dag. Nytt rekord tror jag.

Har fått träffa mamma i ca 1,5 minut idag också. Trevligt. Vet ju inte när jag åker upp nästa gång liksom.

Fotbollen igår var deprimerande. Vi borde fått oavgjort. Det senare målet Sverige gjorde borde inte dömts bort. Jag tyckte inte bollen såg ut att vara utanför. Fast min syn blir ju bara sämre och sämre så vad vet jag.
Gick ut på krogen igår också med Henke och ett par av hans kompisar. Var kul. Gick inte och la mig förrens halv 5 imorse så har varit lagom seg också. Plus att jag har haft en jävla träningsvärk. Måste lära mig att stretcha. Får väl googla på övningar. Haha

1 kommentar:

Unknown sa...

sv: jag kommer inte riktigt ihåg var du hamnade, det kanske var så att du bara skulle gå dit (södertull) och byta spårvagn? Det är i alla fall där, i centrum, som det är massa busshållsplatser. Sen har jag hittat en till lägenhet jag gillar. ^^)