Besokare

fredag 2 oktober 2009

Yes!

Halkan gick utmärkt. Det var kul och så var det satans häftigt att sitta själv i bilen. Att känna att man har kontrollen. Vissa delar av halkan blev lite jobbiga, fick se den där förbannade filmen om hur det går om man krockar med ett träd i olika hastigheter. Jag vet vad slutresultatet blir, jag vill inte se. Sen kände man sig också jävligt liten när man satt i bilen och sladdade runt. Fan, skulle det vara i verkligheten som man sladdar sådär när man väjer(?) för en bil så skulle det ju smällt. Läskigt. Nu ska det iallafall bokas tid för teoriprov och uppkörning. Äntligen!

Storebror ringde idag på eftermiddagen. Det var chockerande men gjorde mig glad. Vi pratade i hela minuter. Skönt att höra att han mår bra. Han är värd det. Nog för att vi bråkar ibland men han är min enda och bästa bror.

Just nu sitter jag och dricker det vinet som blev kvar från förra helgen när mamma och Lena var här. Åt dessutom bara gröt till middag så är väl mer lättpåverkad än vanligt. Haha. Men jag har varit så jävla spänd och nervös hela veckan inför den här jävla halkan (vilket nu i efterhand känns otroligt dumt att ha varit så nervös inför) att det är skönt att slappna av. Alkoholen hjälper lite men jag tänker inte gå till överdrift.

Nu-film!

1 kommentar:

Unknown sa...

HAHA! Taxichauffören är ju så grymt ovetande!!! "Ja, men om man kör i 70 så kommer man klara sig med lite skrubbsår" typ. HAHA! Han jobbar inte var inom taxi fick jag reda på förut ;)