Besokare

lördag 17 oktober 2009

Lördag

Glasbordet ute på blocket. Så nu kan väl någon människa köpa det också! Eller något djur. Valfritt så länge det blir betalt. Då är jag nöjd.

Annars var vi och köpte flyttkartonger idag. Imorgon får vi väl se till att börja packa. Känns värdelöst. Men börjar få lite hopp om framtiden ändå. Man får se vad som sker helt enkelt antar jag.

Ikväll käkade vi tacos för första gången på evigheter. Var gott. Fast rödlöken smakade konstigt. Eller rättare sagt, den gav konstig eftersmak. Får väl se om jag är sjuk imorgon.
Såg också på en film nyss. Orphan. Den var intressant. Bra men jobbig kan man väl säga.

Hehe. Jag borde bli filmrecensent. Filmen var bra men jobbig. Intressant.

Kanske dags att sova. Klockan är tydligen halv 3

2 kommentarer:

Unknown sa...

hoppas någon köper det snabbt och att det går bra för er att packa!

haha....

"Kanske dags att sova. Klockan är tydligen halv 3"
Upplagd av Matilda kl. 23:29


Kraaam

Unknown sa...

Hm. Nu vart det nå knas igen... vet inte om du fick min kommentar.

Hoppas någon köper bordet snabbt och att det går bra för er att packa!!

"Kanske dags att sova. Klockan är tydligen halv 3"
Upplagd av Matilda kl. 23:29

Kraaaam