Besokare

onsdag 2 december 2009

December!!!

Satan i gatan. Nu är det December och typ 1 miljon saker ska hinnas med den här månaden. Jobbigaste blir väl nästa vecka då man ska säga hejdå. Blir deprimerad bara av att tänka på det. Usch

Sen ska man hinna fylla år, ta körkort, syster ska fylla år, beställa linser, köpa plåster, handla på systemet, gå ner 10 kilo (haha!) och en massa jävla saker. Säga upp mig måste jag göra också. Får ta tummen ur röven imorgon och göra det.

Idag har jag bakat pepparkakor. Dom blev goda. Inte så jättemånga om man tänker på mängden deg som det fanns.. Allvarligt så förstår jag inte vart degen tar vägen. Illa. Imorgon ska jag baka sockerfria kakor till Henke. Den degen lär inte försvinna. Sötningsmedel. Uh

Körlektion kvart i 8 imorgon bitti också. Underbart. Jag kör helt värdelöst på morgnarna. Jag är morgontrött. Fast borde väl öva på att gå upp tidigt med tanke på att jag kommer börja halv 8 på morgnarna sen på Jersey. Hm. Härliga I-landsproblem.
Har i alla fall fått mail av pappan i familjen som säger att mina första dagar där så behöver jag bara "..relax and get to know the Island." Sounds good to me.

Nej, nu är det dags för nya avsnitt av Scrubs! Hallelujah!

1 kommentar:

Kickelina sa...

Hoppas lektionen gick bra? Kommer nog att gå bra att kliva upp på mornarna ska du se, du får försöka somna tidigare...
kramis