Besokare

torsdag 17 december 2009

EN TIMME!

En timme kvar, sen är den stora dagen här. Dagen som vi väntat på sedan urminnes tider. Dagen Maya-indianerna förutspådde skulle bli en fantastisk dag. Dagen då jag föddes!

Tur att jag är så sansad när det gäller att fylla 20

Jag har fått en systemkamera i present. Nikon D 3000. Tror jag. Orkar inte kolla på den nu. Skäms på mig, så lat som jag är.

Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och kolla på seg film om motivation. Eller något sånt. Sen ska jag handla ingredienser till tårta (paj). Sen vet jag inte. Folk kommer hit från när och fjärran. Hehe. Inte tvprogrammet. Men när är ju typ ringvägen och fjärran måste bli Norrköping. Tänk att jag är så speciell att folk åker därifrån endast för att fira mig. (Säger vi)

Annars är jag hungrig. Om två veckor är det nytt år för mig redan vid den här tiden. Då är jag på Jersey. Satan vad jag längtar nu. Enda som fattas för mig innan jag åker är att träffa bror. Gärna hans flickvän också eftersom han envisas med att ha en. Sen några vänner vill jag träffa igen. Och sånt där. Men SNART åker jag!


Om det inte är uppenbart är jag ett psykfall för tillfället

Adios AMIGOS!

1 kommentar:

Unknown sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Klart vi åker bara för din skull! Presenterna är i alla fall bara för din skull ;) Hade det inte varit för dig så hade vi varit kvar i Norrköping någon dag till. Vi ses senare idag! Vi ska åka härifrån senast klockan 18.

KRAAAAAAAAm