Besokare

torsdag 10 december 2009

JUST DET!

Tjohej vad jag är dålig på att skriva här. Turligt att jag inte har någon gigantisk mängd läsare.

JAG HAR KÖRKORT! Tredje gången gillt blev det. Härligt. Ikväll åker jag in och hämtar ut körkortet. Blir mycket spännande att se ifall bilden blev acceptabel eller om jag ser ut som ett psykfall. Gillar i alla fall känslan man får av att sitta ensam i bilen. Lite nervöst när jag kör i stan men annars flyter det bra. Tycker jag. Andra bilister blir väl irriterade eftersom jag faktiskt följer hastighetsskyltarna istället för att köra för fort. Otur

Nästa fredag fyller jag år. Sen så är det jul. Sen åker jag! Ska försöka hitta några billiga, roliga julklappar till barnen. Mamman önskade sig Skona-disktrasor. Förnuftigt. Såna brukar jag också ha

Har fått kontakt med en tjej som ska dit i Januari också. Hon verkar trevlig. Skönt att ha kontakt med någon redan innan man åker liksom. Hoppas vi går ihop som personer i verkligheten också. Jag kan ju vara lite besvärlig när det gäller sånt.

Nu ska jag köra (gå, springa?) crosstrainer.

KÖRKORTKÖRKORT!

1 kommentar:

karin sa...

Du har ju inte dödat någon/något ute i traffiken än i alla fall =D