Besokare

tisdag 29 juni 2010

6 månader och 1 dag

Igår var det 6 månader sen jag kom hit. Ett halvår. Många många dagar och ännu flera timmar. Jeez. Var har tiden tagit vägen?

Midsommarhelgen var mycket trevlig. Har träffat en hel del trevliga människor och fått äta lite svensk mat dessutom. Drack två snapsar i lördags också, de ni! Pratade med en jättetrevlig kille som ska flytta till Sverige. Stackaren. Haha

Nej men så är livet. Solen skiner och jag tror jag har lite färg. Idag köpte jag något jag har sagt att jag aldrig skulle köpa - flip flops. Fast mina heter Fit Flops. Lol typ.

I helgen blir det kalas för Axel, nästa vecka kommer mamma, det är Axels födelsedag och jag och mams och syster åker till St. Malo på lördagen. Inte illa! Imorgon är det lön dessutom!

2 kommentarer:

josefin sa...

Jag skulle aldrig missa din hemkomst! Det vet du ;) jag är hemma i Sverige redan den 8 augusti! :D

Anonym sa...

Med andra ord; allt är bara bra, eller? / pappa