Besokare

onsdag 30 juni 2010

Onsdag

Okej, läxor gjorda. Nu var det de här med att städa då också. Mitt rum alltså. Blaha känner jag för det. "Ska bara" typ.

Behöver börja planera allting nu för "semestern" i Sverige. Har tågbiljetten ner till Karlskrona bokad för den 24 vilket alltså kommer ge mig ca 10 dagar i Uppsalatrakterna. Minus en eller två dagar om det blir som jag hoppas också. Jeez, hur ska tiden räcka till?

Ikväll är det kurs. Pepp. Jag börjar få ångest för att det kanske är meningen att vi ska läsa upp "short storyn" vi skrev som läxa. Det vill jag inte. Jag hoppas det inte är så. Då tappar jag rösten akut. Typ som när vi hade debatt i nian och jag och min kompis inte var förberedda. Fast då var det mer eller mindre sant att jag knappt hade någon röst, jag överdrev det bara lite kanske när vi berättade för läraren. Hah.

Nej, städa var det!

2 kommentarer:

Josefin sa...

Självklart, allt fixande är redan på G! men vart ska vi hålla hus under kvällen vi ska ha våran reunion? :D Och jag måste bara lägga till att den 20:e skulle vara absolut bäst att ha den på enligt mig (a) heheheh PUSSS

lisa sa...

Längtar! :) Du får säga vilken dag som passar dig tänkte jag så får vi se om jag kan då! :) <3