Besokare

måndag 14 juni 2010

Dålig dag

Okej. Mina knän är förstörda sen lördagen. Jag är på dåligt humör. Det är måndag. Jag vill bara lägga mig ner och gråta när jag tänker på lördagskvällen som ändå började bra. Jag vill lägga mig ner och gråta för att jag slår i knäna hela tiden. Jag vill lägga mig ner och gråta för att jag behöver göra rent mina sår på knäna. Jag vill lägga mig ner och få sova i 12 timmar utan avbrott. Jag vill bara ha helg. Jag vill sluta känna mig så jävla fet

Bilden gör inte mina sår rättvisa



Jag tror jag har pms

2 kommentarer:

mamma sa...

Men lilla gumman inte kul alls att ha såna där dagar. Hoppas dina knänn blir bättre snart.

Bamsekram från mamma

Magdalena sa...

Önskar att jag kunde komma över med en chokladkaka eller två så kunde jag göra allt bättre så kunde vi känna oss feta ihop. Sänder dig en stoooooooor kraaaaaaaaam!!