Besokare

torsdag 4 juli 2013

4/7/2013

Jag är en idiot. Jag sitter och målar naglarna nu (halv 11 på kvällen) vilket betyder att jag typ inte kan gå och lägga mig på en timme iochmed att det tar 2000 år för nagellacket att torka ordentligt. Man kan ju få intryck av att det har torkat inom 20 minuter men sen gör man något oförsiktigt och plötsligt är hälften avskavt. I-landsproblem kanske, men det är ett jävligt jobbigt problem. Missförstå mig inte nu, jag har större problem än avskavt nagellack men jag gillar att låtsas att just det är mitt största problem. Låtsas jag det känns livet ändå ganska okej.

Annars hade jag en 16åring som flirtade med mig på jobbet idag, kände mig lite smickrad men samtidigt besvärad. Och deprimerad. Han var från Skottland i allafall. Lite söt. Men ganska mycket för ung.. så för att glömma bort det så gick jag och köpte mig en ny vän:

hehe  
Charmig va? Exakt

Annars har det varit en blandad dag, jobbet gick sakta först och sen gick det hysteriskt fort under eftermiddagen. Kvällen har varit jobbig. Och nu målar jag naglarna...




Inga kommentarer: