Besokare

fredag 26 juli 2013

Ångest

Jag vet att jag skriver dåligt just nu men just som jag fick tillbaka lusten att skriva i början av veckan så hände det såklart saker som gör att jag tappade all lust för att skriva och jag istället fick lusten att gå och lägga mig under en sten och dö där. Ah, det var en jobbig mening, antagligen inte ens rätt formulerad.

Hursomhelst, det är lite jobbigt liv just nu, inte så mycket jobbet dock som privat som tur är, och jag försöker lösa allt vilket visar sig vara mindre lätt när jag har noll energi. Vill bara skrika, gråta och gömma mig under täcket, tre lösningar som alla skulle gå emot allting som faktiskt borde göras.
Jeez, nu känner jag mig löjligt kryptisk också, vet bara inte vad jag ska säga just nu. Efter helgen vet jag väl bättre, då kommer allt ha tippat över till antingen det ena eller andra hållet.


GAAH!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Kramar i massor från oss

Anonym sa...

Matilda ibland känner jag precis som Dig, har Du hittat någon sten att krypa under? Jag tror jag känner för å göra samma sak, ibland är allting bara värdelöst, hoppas bägge två mår bättre på Måndag. För då ska jag försöka vara trevlig hos en bekant som fyller år. Tänker mycket på dig hoppas allting lättar för dig också snart .Kram mormor