Besokare

måndag 15 juli 2013

Värme

Alltså.. jag vill verkligen inte gnälla, jag kämpar emot allt vad jag kan för att undvika att gnälla. Så låt mig bara konstatera ett faktum här, att efter typ 8 månader av skitväder så har det blivit en ändring den senaste veckan. Det har blivit varmt. Jag har ingen fläkt och mitt rum ligger precis så att jag har solen som skiner in genom det ena eller andra fönstret större delen av dagen, mina gardiner är mörka så om jag lämnar dom nere så kommer det bara bli ännu varmare. Min outfit för jobbet är 100% mörk polyester dessutom, någon som är avundsjuk?
Alltså, jag vet verkligen inte vad jag vill ha sagt med detta, igår kunde jag inte somna för att jag var så varm så jag låg och yrade för mig själv. Det är lite illa, jag tror jag börjar bli ännu mera galen

Men jag klagar inte. Jag försöker bara vänja mig
Jag vill inte ha snö igen.. Bara en massa is. Och tunna kläder för jobbet

1 kommentar:

Mamma sa...

Hoppas du kan njuta av värmen något i alla fall, nu har värmen kommit hit också, känns inte kul att jobba då :-( kram mamma