Besokare

fredag 9 maj 2008

Fredagkväll

Fredagkväll. Äntligen, sitter bara hemma i lägenheten och tar de lugnt efter en lagom dryg dag i skolan. Ska snart ut och gå lite och dessutom förbi affären och köpa lite godis eller något som jag kan ha ikväll. Onyttigt, jag vet men jag vill bara ha en lugn kväll för mig själv och inte bry mig om något. Passar rätt bra att Henke ska och grilla med sina kompisar då så att jag inte behöver känna mig taskig för att jag inte vill prata med honom på msn eller telefon då =). Sen är det ju kul att han överhuvudtaget kommer ut, tycker han sitter lite för mycket hemma vid datorn. (Jag är ju kanske inte rätt person att klaga men ändå)

Hursom, bara två lektioner idag men ändå mycket att göra. Fick iallafall veta att jag kommer få G på personlig försäljning bara jag dyker upp på dom tre lektioner som är kvar och jag har ju inte planerat något annat heller =)
Naturkunskapen var lite värre då vi skulle redovisa och jag insåg att jag verkligen inte klarade av att redovisa inför hela klassen. Fick iallafall redovisa för bara läraren och lisa och annelie på slutet istället.

Imorgon ska jag till Stockholm och vara mammig. Typ :P Nej men jag och mamma möts i storstan vid 10 så ska jag dra med henne runt i jakt på "Sandy-kläder". Jag ska ju vara Sandy från Grease på studentskivan. Blir kul. Sen är de också att jag bara vill ha en dag med bara mamma och mig innan jag flyttar ner också. Ska försöka dra ihop till någon tjejmiddag också så jag får vinka av dom innan jag flyttar ner.

Menmen, nu ska jag väl ut och promenera innan de blir att jag kommer hem och är onyttig med godis och Gilmore Girls. Skäms nästan för att jag följer den serien så besatt men jag kan inte hjälpa det. :D

Ha de bra.

Inga kommentarer: