Besokare

onsdag 7 maj 2008

Onsdag

Tjohejtjohopp. Idag är det onsdag och jag hade körlektion för ett par timmar sen. De var lagom spännande, fick öva på de där med att stå still i upp-och nerförsbackar. Blev några motorstopp men jag är ändå hyfsat nöjd. Fast kan ändå inte riktigt förstå hur jag någonsin ska lyckas kunna ta körkort. =/

Fick också ett sms nyss där de stod att jag inte fått ett av de många jobben jag sökt. Känns lite värdelöst. Flyttar nog ner för sent för att kunna få sommarjobb också iofs. Menmen. Kan väl inte göra annat än att söka.

Var också och ansökte om förlängda studier idag. Hoppas jag får det för annars har jag problem eftersom jag inte får veta hur de blir förens slutet av Maj och då är det försent för att söka till Komvux. Och egentligen vill jag ju inte heller plugga där. =/

Annars har jag planerat en ganska lugn kväll, när jag skrivit klart de här ska jag gå ut och promenera så jag får mina tiotusen steg på stegräknaren. ^^ Sen ska jag plugga lite personlig försäljning och historia och sen blir de tv hela kvällen. Först Unga Mödrar och Vänner på kanal 5 och sen tv3 från klockan 20 till 23. Sen sova. Skulle egentligen ha vart med skolan på livets ord ikväll men känner att jag inte har råd att slösa bussresor på det och jag har ju inte heller någon cykel här så de blir inget. Dom får vara utan mig.

Jaja. Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så de är väl dags att gå ut.

Kram

Inga kommentarer: