Besokare

måndag 12 maj 2008

Måndag

Godmorgon. (Om man kan säga så vid den här tiden)
Sitter just nu i skolan och har en lagom jobbig huvudvärk. Försöker göra ett dvd-omslag till Sex and the City-filmen men de är svårt när man inte får hjälp. Visserligen anstränger jag mig inte så mycket för att få hjälp heller men ändå..


Var en intressant morgon iallafall. Har antingen tappat bort busskortet eller så ligger det i lägenheten men imorse när jag skulle ta bussen från Fjärdhundra till Enköping så hittade jag det inte i vilket fall. Men jag hade tur och fick skjuts in till Enköping iallfall och dörifrån tog jag sen bussen så jag var bara 5 min sen till skolan som tur var.

Helgen var kul den med, hittade inga bra kläder i Stockholm i lördags men köpte en ny mascara iallafall. Sen i lördags kväll var vi hemma hos Åkerbloms och grillade. Tråkigt nog var inte Rasmus där men det var trevligt ändå.
Igår var vi hos farmor och farfar och grillade de var också trevligt. Kul att träffa dem eftersom det blir så sällan annars. Kommer ju bli ännu längre mellan gångerna nu när jag flyttar snart. =/

Jaja, ska fokusera på skolan nu. Ha de bra!

Inga kommentarer: