Besokare

söndag 3 augusti 2008

Söndag

Söndag. Imorgon börjar Henke jobba igen och jag kommer inte göra någonting vettigt under dagarna. Fast är väl dags att jag blir klar med det jag har kvar i skolan. Den 19e har jag möte där på GUC. Kommer kännas konstigt att vara medveten om att man inte ska dit varenda dag. Hade jag skött mig under dom här tre åren skulle jag inte behöva åka dit alls. Menmen, blir skönt att få komma hem och träffa familjen och diverse andra människor också. Får se hur länge jag blir där. Allt hänger ju på den eviga jobbfrågan.

Annat som har hänt är att vi var på grillfest igår hos Henkes bror. Vi var sex stycken vuxna, (om jag räknas in i den kategorin) och sex stycken barn. Fast det kändes som att det var 14 ungar eller något. Efter att ha varit där så tappade jag all lust jag har fått under de senaste veckorna att skaffa barn. Henke känner sig nog lättad. Mamma får vänta på att bli Mormor. Hon borde bli Farmor först. Haha

Massor att göra men ingen ork. Nu ska jag sluta sitta vid datorn och nörda.

Ciao

Inga kommentarer: