Besokare

onsdag 10 november 2010

ÅÄÖ

HAHA! Efter jag vet inte hur många månader så har jag lyckats komma på hur jag kan ha svenska bokstäver! Amazing! Dessvärre har jag typ glömt bort hur svenska tangentbord ser ut så det kan komma ett par stavfel. Dessutom vill jag inte bli helt knäpp så jag kommer antagligen att använda det Engelska tangentbordet mest.

Annars så stressar jag över läxor och sånt kul. Det har varit mer eller mindre pissväder senaste dagarna och jag kan inte sova på nätterna på grund av regn och blåst. Kan jag sova så drömmer jag massa jobbiga drömmar. En liten svacka alltså men förhoppningsvis går det över snart.

Nu ska jag städa i en kvart innan jag hämtar dom två söta sakerna

2 kommentarer:

Mamma sa...

Så många månader har du ju inte haft den nya, men kul att du hittat åäö. Tråkigt med vädret, här är det tö o slask nu och snorhalt......Kram

karin sa...

WOHO Välkommen tillbaka till mänskligheten! ÅÅÅÅÄÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖÖ!!!