Besokare

söndag 21 november 2010

I punktform

Veckan har varit som alla andra. Intensiv.

  • Jag följde med Lolqs klass på simning och hjälpte till. Inte för att jag riktigt vet vad jag hjälpte med men ändå.
  • Jag försökte hämta barnen en timme för tidigt i fredags. Det gjorde mig lagom olycklig när jag insåg det.
  • Jag var otroligt trött i fredags och ville dö.
  • Jag har precis ätit middag på Pizza Express och känner mig som att jag har gått upp en storlek i kläder.
  • Jag saknar mina vänner i Sverige.
  • Jag är väldigt pank.
  • Jag ska se på Desperate Housewives om en timme.
  • Jag ska drömma om framtiden inatt.

1 kommentar:

Mamma sa...

Du kanske hjälpte till och såg till så att inga barn drunkade....
JObbigt o hämta barnen för tidigt, inte lätt.
Men du ska se att allt blir bättre i alla fall. bamsekram från mamma