Besokare

fredag 12 november 2010

Omotiverat

Just nu har jag ingen vilja eller motivation till att gå på kursen ikväll. Tanken på att sitta i klassrummet och försöka förstå hur och när verb ska böjas känns lika lockande som att ta sprutor bara för skojs skull. Inte så lockande alltså om det inte är uppenbart.

Dessutom är jag skapligt pank nu. Har varit alldeles för många kostnader dom här två veckorna av månaden. Läkare, skolböcker, underkläder (okej, kanske inte supernödvändigt men det är rätt bra med en svart bh), bussresor fram och tillbaka osv. Och jag har fortfarande inte börjat köpa julklappar. Illa illa illa. Sen så bara för att göra allt mycket roligare så lyckades jag spärra mitt Ica Mastercard när jag tänkte stjäla pengar från det. Jippie

Inte så på så bra humör idag med andra ord. Snälla spola fram tiden 9 timmar och jag kan börja njuta av helgen.

Inga kommentarer: