Besokare

tisdag 16 november 2010

Kul, huh?

För att jag stjäler en lista


För 10 år sedan

Hur gammal var du?

10
Var gick du i skola?
Fjärdhundraskolan
Var bodde du?

Fjärdhundra
Var brukade du hålla hus?
Hemma eller i skolan
Bar du glasögon?
Nej det tror jag inte
Vem var din bästa vän?
Emma
Hur många tatueringar hade du?
Nada
Hur många piercingar hade du?
En i vardera öra
Hade du varit på ett riktigt party?
Ohja. Jag var hopplös i den åldern
Hade du fått ditt hjärta krossat?
Inte kärleksmässigt

För 5 år sedan
Hur gammal var du?
15
Var gick du i skolan?
Grafiskt Utbildnings Center (GUC)
Var bodde du?
Uppsala och Fjärdhundra
Var brukade du hålla hus?
Där man hittade Jens hittade man ofta mig..
Bar du glasögon?
Ja, fast inte lika ofta som linser
Vem var din bästa vän?
Är inte helt säker på att jag hade någon
Hur många tatueringar hade du?
Ingen
Hur många piercingar hade du?
4 st i öronen
Hade du varit på ett riktigt party?
Nja
Hade du fått ditt hjärta krossat?
Jodå.

För 2 år sedan
Hur gammal var du?
18
Var gick du i skola?
Distanspluggade GUC
Var bodde du?
Karlskrona
Var brukade du hålla hus?
I lägenheten
Bar du glasögon?
Ibland men som sagt, linser har varit standard för mig
Vem var din bästa vän?
Lisa, no matter the distance
Hur många tatueringar hade du?
Ingen
Hur många piercingar hade du?
Öronen och tungan
Hade du varit på ett riktigt party?
ARVIKA!
Hade du fått ditt hjärta krossat?
Japp

Idag
Hur gammal är du nu?
20 - snart 21
Var går du i skola?
Highlands College
Var bor du?
Jersey
Var brukar du hålla hus?
Hemma, skolan, fort regent, stan
Bär du glasögon?
Ibland
Vem är din bästa vän?
Lisa flisa.
Hur många tatueringar har du?
Snart
Hur många piercingar har du?
Samma som tidigare
Har du varit på ett riktigt party?
Ohja
Har du fått ditt hjärta krossat?
Hela tiden




1 kommentar:

Anonym sa...

Ytterst intresant! Vart är mitt brev?!