Besokare

måndag 15 oktober 2012

15/10/2012

Nu börjar det bli kallt och jag har inte lärt mig tiderna som mitt element går på ännu. Så det är väl bara att klä på mig lager och överleva, eller åtminstonde försöka. Om ingen människa hör av mig på några dagar kan ni väl kontakta någon på Jersey som kan kolla ifall jag lever eller har frusit ihjäl a la Jack Nicholson style.

I övrigt har jag gjort ett försök till att städa idag, blev nästan klar också så ska väl försöka fortsätta imorgon. Förövrigt är det Lolq's födelsedag då också så jag tror jag ska ut på landet och gratulera henne. Dom stackarna blir ju inte av med mig, jag behöver ett jobb för deras skull lika mycket som min egen, haha. Var där i helgen på kalaset för kompisarna, jag hade ju faktiskt fått min egen inbjudan.

Annars är allt som vanligt, jag ska snart laga middag. Funderar på Baconlindad kycklingfile med philadelphia ost och vildris till det. Bara för att det är måndag och jag saknar att laga riktig mat. Igår åt jag nutellamackor till middag liksom.. Jag vill ha folk att laga mat åt, jag saknar det!

Inte mycket vettigt att skriva idag uppenbarligen så jag ska nog sluta innan det spårar ut helt och hållet.

1 kommentar:

Mamma sa...

Njaa tror inte du blir lika söt som Jack Nicholson ;-)
Även fast vi har kontakt på andra sätt är det alltid kul att läsa här. Vad blev det för middag? kram