Besokare

måndag 22 oktober 2012

22/10/2012

Min visdomstand dödar mig och jag har inte råd att gå till tandläkaren. Fan vad jag älskar livet ibland...

Det gick bra att vara hundvakt, vädret hade kunnat vara bättre så man hade kunnat tagit längre promenader men tyvärr inte. Sov i skönaste IKEA-sängen och åt chips till middag. Riktigt bra helg med andra ord.
Sen när jag var klar med hundvaktandet igår gick jag över till Jensen och Helena eftersom dom hade bjudit in mig på middag. Stannade över natten och åkte hem tidigt imorse. Min tvätt som har hängt på tork hela helgen var fortfarande inte torr. Säger något om luftfuktigheten här.

Vad mer? Jag var på intervju idag, kände mig helt hysterisk men får veta imorgon eller onsdag. Livet vore ju fantastiskt om det var som på film där dom alltid säger på en gång "You're hired". Det får mig att tänka på The Apprentice, jag undrar när nya säsongen av det startar. Måste läsa ut min bok om Lord Sugar, det får jag göra imorgon.

Så är det iallafall

1 kommentar:

Mamma sa...

Kan ju tala om att tandläkaren (här hemma i Sverige) inte gör ngt åt visdomständer som är på väg upp :-(
Hoppas det går bra med jobbsökandet.

Kram kram