Besokare

fredag 19 oktober 2012

19/10/2012

Är ute i Grouville för helgen, inte med familjen dock utan som hundvakt till dom jag brukar vara hundvakt åt. Ganska skönt, inte lika högljutt här som det är i stan.

Så att annars är väl det mesta som vanligt, häromdagen när jag var på väg till Tori så sa en snubbe "Viva Sweden" när jag gick förbi vilket gjorde mig lite paranoid. Insåg snabbt att jag träffade honom för några veckor sen när jag var på väg hem efter en utekväll och han och hans kompisar gick bakom mig och pratade om att jag säkert var polsk vilket fick mig att ropa att jag var svensk innan jag sprang hem. Hursomhelst, nu häromdagen så pratade vi lite mer ordentligt och han ska hålla utkik för eventuella jobb åt mig, plus att om han någonsin behöver hjälp i sin kebabshop så ska han höra av sig. Det finns alltså snälla människor i världen.

Nu ska jag väl lägga mig på soffan och kolla dålig tv tills det att jag blir trött.

Jag och Tess. Jag behöver klippa mig..ganska desperat

Inga kommentarer: