Besokare

torsdag 4 oktober 2012

4/10/2012

Så det första jag såg imorse när jag gick upp för att äta frukost var att det var kanelbullens dag idag. Kul för er som bor i Sverige. Eller dom som har haft tillgång till kanelbullar i allmänhet, jag hade det inte..

Så annars var min dag som vanligt, lite jobbsökande och sånt där, ska skicka en lapp till Axels och Lolqs skola om att jag är tillgänglig som barnvakt. Borde egentligen också ha städat idag men det blev inte gjort så det är morgondagens uppdrag. Jag åt snabbmakaroner till middag, fan vad gott det är. Åt inte BARA det heller, hade korv till. Och tomat och gurka. Just nu är det ganska segt att komma på något att äta varje dag, försöker variera mig men det är svårt. Har inte så mycket att välja på heller, mat är dyrt.

Men det är väl en snabb uppdatering om vad som händer just nu, imorgon kommer bli en knepig dag har jag en känsla av.

Inga kommentarer: