Besokare

fredag 15 mars 2013

15/3/2013

Jag hostar. Mycket.

Har varit på bio ikväll med Felicia och Linda, såg på på "Safe Haven". Den var bra och hade en såndär oväntat sorglig tvist på slutet som gjorde den extra bra. Innan bion åt vi på pizza hut, jag har inte ätit där dom senaste två och ett halvt åren och har en känsla av att det kommer ta ett par år innan jag äter där igen. Det smakar okej men faktum är att jag lämnade pizza kvar, med bacon på! Det säger någonting.

Just nu är det en sån där välgörenhetsgala på tv och jag får dåligt samvete för att jag inte donerar något. När jag blev arbetslös gjorde jag ett löfte med mig själv att den dagen jag får ett heltidsjobb så tänker jag donera en skapligt stor del av min första lön till välgörenhet och det planerar jag att hålla. Behöver ju inte vara ett heltidsjobb, om jag får ett till deltidsjobb snart kan jag se till att donera också. Hoppas det sker snart.


Nu ska jag ta av mig sminket och hata mina ögonlock litegrann för att eksem-infektions-grejen är tillbaka. Bläää

Inga kommentarer: