Besokare

lördag 23 mars 2013

utgång

Igår var jag full. Eller nej.. jag var FULL. Vet inte hur mycket jag drack eller vad jag drack men det var effektivt. Har klarat mig från hemsk bakfylla idag med men min kropp gör ont. Började kvällen med att Carmen kom hem till mig, vi käkade pizza och drack Bucks fizz eller vad det nu heter blandat med smirnoff ice. Sen drack vi vin och gjorde oss redo, gick till Kitty O'Sheas där folk kollade snett på mig med min svenska tröja. Kollade fotbollen som var en deprimerande historia och därefter började kvällen. Bytte tröja med en Irländare och medans jag gav honom mitt nummer för att byta tillbaka tröjorna senare så passade Carmen på att berätta vart vi skulle för honom. Så han dök upp och köpte drinkar. Många drinkar.. Allvarligt talat kommer jag knappt ihåg vad som hände men jag kan ju stolt meddela att jag sov ensam inatt även om han försökte få komma med hem. Sådeså!

Nu ska jag göra mig iordning för att gå på en orkesterspelning. Spännande

1 kommentar:

Mamma sa...

Duktig tjej du är, mamma är så stolt över dig. Du såg ju riktigt fräsch ut när vi skypade :-) ha en bra kväll nu. Kramar