Besokare

onsdag 13 mars 2013

Pardon

Okej, ska försöka få ihop något här innan folk överger bloggen helt och hållet. Eller det har dom väl redan gjort, minns inte när jag senast skrev ett ordentligt inlägg.

Senaste veckorna har varit fullt upp, Jensen fyllde år och jag spenderade en helg ute i Grouville och gjorde hans tårta och grejer, har träning på jobbet och lär mig nya grejer och det senaste är att vi har haft en ordentlig snöstorm under dom senaste tre dagarna, det känns nästan som att vara i Sverige. Nu har snön börjat smälta i vilket fall och till skillnad från igår så kunde jag faktiskt ta bussen till jobbet idag. Har dessutom varit sjuk sen ungefär förra onsdagen och hade dom värsta febertopparna i helgen, är ganska säker på att det var influensa fast jag har aldrig haft det så jag vet inte säkert.

Mahh, vad mer? Jag har börjat dansa Irish Dancing och ska eventuellt vara med och uppträda på söndag, vi får se om det händer. Har inte berättat för Lola eller någon av dom andra utan det får bli en överraskning för dom på söndag när vi är där för att kolla på henne. Bra förklarat? Kanske inte..

Nu ska jag kolla på tv!

1 kommentar:

Mamma sa...

Du har haft det ganska bra i alla fall, kram.