Besokare

onsdag 20 mars 2013

20/3/2013

St Patricks day var riktigt lyckad, hade en av dom bästa dagarna på länge och kände mig genuint lycklig för en gångs skull. Och jag var inte full heller, var bara på bra humör och glömde bort alla pengaproblem för en dag. Har dessvärre inga bra bilder från dagen, vet inte om Jensen och Helena tog någon som är bra. Får fråga.

Annars rullar dagarna på med jobb och sånt, imorgon blir sjukt stressigt eftersom jag lovat att vara barnvakt till Lucy och Rosie efter skolan. Det betyder alltså att jag rusar ut från jobbet klockan två och ber till Morfar om att hinna med bussen som går en minut över två, sen hoppas på att den hinner till stan senast 20 minuter i tre så jag hinner med bussen till Grouville och därifrån kan hämta tjejerna. Sen får vi hoppas på bra väder med eftersom jag får gå hem med dom men det är väl ett av dom mindre problemen.. Blir spännande att se hur det går.

Idag hade jag en kund på apoteket vars man kom från Sala. Det var festligt

Nu ska jag dricka mitt te och försöka gå och lägga mig i tid. Gonatt

Dålig bild från Paddy´s day

Inga kommentarer: