Besokare

fredag 17 juli 2009

Fredag

Äckligt trött. Sitter och kollar på V. Henke ligger och sover i soffan fast när jag säger åt honom att han ska lägga sig i sängen så säger han att han inte sover. Lögnare.
Den av det kvinnliga könet som flyttat in under oss röker hela tiden. Röken kommer upp till oss när vi har balkongdörren öppen. Äckligt. Jag mår illa.

Idag har vi badat. Och jag har varit på gymmet. Sen har jag gjort världsbästa stuvade makaronerna. Godare än dom vi fick i grundskolan. Stuvade makaroner var en av få rätter jag tyckte om där.
Imorgon ska vi bära lådor. Sen ska jag kanske på firmafest. Jag vet inte. Känns skumt, men samtidigt är det väl bra så kanske jag lär känna folk.

Ångestångest. Snart somnar jag

2 kommentarer:

pappa sa...

Hoppas det gick bra att somna. Stuvmak med köttbullar och lingonsylt tillhör livets kulinariska höjdpunkter tycker jag . Själva var vi över hos Göran och åt en jättegod ostpaj med matjesill och färskpotatis som förrätt och sedan grillad skinkschnitzel med klyftpotatis som huvudrätt och som avslutning åt vi en paj med röda vinbärsfyllning + glass,alltsammans jättegott.
Lycka till med kånkandet på lådor idag och ha det så kul på festen/ Kram pappa

Unknown sa...

sv: mamma hade en bokhylla som de inte har plats med, men tack ändå!! Får se om jag nöjer mig med en eller om jag behöver fler senare.

Kraaaam