Besokare

söndag 19 juli 2009

Söndag

Firmafesten igår var kul. Mycket skratt, mindre god cider och trevligt sällskap. Gick till Piraten och dansade i flera timmar och fan vad kul det var. Man borde komma ut och dansa oftare.

Fotograferingen idag var kul också. Visserligen skulle jag nog inte lägga pengar på såna bilder men att få dom gratis var härligt. Kul upplevelse också.

Imorgon vet jag inte vad som händer. Funderar på att jobba men vi behöver boka minst 3 personer var i snitt per timme imorgon och jag tror jag kan dra ner det rätt mycket. Inte bra. Ska försöka komma in på körskolan och plugga där såvida dom inte har semesterstängt. Gå på gymmet också vore bra. Man får se vad som händer.

Annars sitter jag och kollar på Mad Men just nu. Lustig serie.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag förstår inte det där med jobbet....
Vad händer om ni inte får 3 bokningar i timmen per person? Får ingen pengar då?

Kraaaaam

Unknown sa...

....Men bilderna var superfina!!! Jag är avundsjuk. Så du vet.

A home far away sa...

Jättefin blogg!
Hoppas att du får en underbar helg!
Kram Gunilla från Singapore