Besokare

lördag 11 juli 2009

Babbelbabbel

Arvika var kul. Jag blev som vanligt förkyld efter festivalen och har lallat runt uppe bland vaddmolnen några dagar. Tror jag börjar bli bättre nu men det går upp och ner hela tiden. Inte har det blivit något jobbat denna veckan i allafall. Dumt det. Får satsa mer på nästa vecka. Varva körteori med jobb eller något.

Såg ovanligt många band på Arvika i år. Visserligen var det inte många jag stannade på för att se hela spelningen men strunt samma. Banden var NIN, KoRn, Depeche Mode och Opeth. Var på festivalområdet samtidigt som Mustasch spelade så jag hörde lite från dom också. Var en bra festival i år iallafall. Hade roligare jämfört med förra året men inte lika kul som 07. Och jag menar inte på att jag hade som roligast 07 bara för att jag träffade Henke då utan för att jag hade roligt sällskap. Eller iallafall sällskap som jag hade något gemensamt med. Eller. Äh. Går inte att förklara. Roligare med mina vänner än med andras vänner! Sådär. Någorlunda bra förklarat.

Annars då? Mitt tangentbord har dampat sen jag spillde vatten på det för massa veckor sen. Förhoppningsvis blir det åtgärdat snart. Nästa vecka ska vi på Harry Potter-premiär. Har läst ut boken nu dom senaste dagarna och jag blir lika upprörd varje gång jag läser den. H P och Halvblodsprinsen alltså. Fan, jag har ingen koll på hur många gånger jag läst böckerna nu. Många gånger iallafall. Det syns på dom, så jävla nötta som dom börjar bli. Härligt. Nu ska jag sluta (feber?)yra och sova. Jag börjar hamna uppe bland vaddmolnen i huvudet igen.

Inga kommentarer: