Besokare

torsdag 16 juli 2009

Torsdag

Harry Potter igår var nice. Vissa grejer var väldigt annorlunda jämfört med boken och det var inte alltid som det gillades av mig. Men överlag är filmen bra så jag är nöjd. Nu är det dom två sista filmerna av den sista boken kvar. Förhoppningsvis ändrar dom inte allt för mycket där. Då blir vi ledsna.
Kan ju inte heller låta bli att fundera på hur det hade varit om jag fortfarande hade varit i England nu. Där lär jag nog inte kunnat gå på premiären. Tror jag. Jag saknar England. Som vanligt

Tanken var att jag skulle varit på gymmet nu men jag försov mig och eftersom dom stänger 12 för att inte öppna igen förrens 16 så hinner jag inte dit idag. Dumt. Så istället ska jag strax ner till arbetsförmedlingen och efter det ska jag till körskolan en stund. Ikväll slipper vi laga mat eftersom vi ska hem till Henkes mamma och få middag där. Skönt det. Fast jag är grymt sugen på stuvade makaroner med köttbullar. Får väl ta det imorgon.

Inga kommentarer: