Besokare

tisdag 14 juli 2009

Tisdag

Dagarna går för fort. Snart är det Augusti.

Har jobbat några timmar igår och idag. Ska inte jobba imorgon eller på torsdag. Tänkte sitta på körskolan då istället. Sen hinner jag förhoppningsvis med båda sakerna på fredag. På lördag ska jag väl hjälpa Henkes bror med familj att flytta. På söndags ska jag fotas hos The Studio eftersom vi fått det via jobbet. Nice

Annars är det en lugn kväll. Har ätit fläskfilé med potatisgratäng. Potatisgratängen gjorde vi från grund och botten. Eller så mycket grund och botten som man kan när man bor mitt i stan. Vi hade ju inte direkt egenodlad potatis och grädde och ost som vi fixat från egna kor. Men hursomhelst. Vi var duktiga.

Snart ska vi se The Wrestler. Jag ska dricka vin och vakna med huvudvärk imorgon. Det kör vi på. Skål!

1 kommentar:

Laura, mamma till Kasper sa...

Åh vad gott med potatisgratäng!