Besokare

lördag 1 augusti 2009

Jaja

På måndag ska jag på jobbintervju. Så det så. Jag är nervös. Jag vill ha jobbet men det är en hel del sökande. Bläh

Idag har jag och Henke varit ute och irrat runt en massa. Henke köpte nya byxor. Billiga med tanke på ursprungspriset. Det är härligt med rea.

Annars överväger jag att lära mig koda. Då blir det väl bloggen som får ta skiten och så kommer den se lika hemsk ut som alla andras bloggar. Underbart.

Jag har lust att städa men ingen ork. Vilka jävla problem va? Funderar på att se ett avsnitt Nip/Tuck nu istället. Kanske är det bättre än att skriva här. Kanske det bästa vore att sova. Men det har jag ingen lust med heller. Dr.Troy får förgylla min natt istället. Najs det

Fnizzlol

1 kommentar:

Unknown sa...

Håller tummarna för att du får jobbet :D När du lärt dig koda kan du få fixa min blogg så den blir fin. :)

haha... fnizzlol? XD