Besokare

söndag 30 augusti 2009

I´m alivee!

Sagan om Konungens återkomst på tv. Var länge sen jag såg alla filmerna. Såg halva Två Tornen igår. Bara ena tornet alltså. Haha. Tacka fan för min dåliga humor. Eller pappa kanske. Mammas humor gör en lite ledsen. Precis som Henkes.

Annars har jag bestämt mig för att ta Automatkörkort. Det där med manuellt funkar inte riktigt för mig, inte just nu i alla fall. Sorgligt men sant.

Idag hade vi tvättid. Inte blev det något tvättat för det. Får bli på tisdag morgon istället. Usch. Förhoppningsvis blir det ingen visning förrens onsdag tidigast. Visning av lägenheten alltså.

Det är för mycket som händer just nu. Jag vill ha ett jobb! Behöver ett jobb. Behöver pengarna!

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag skrattade åt "ena tornet" ^^)

Synd att det inte går så bra med manuell växling...

JAG HOPPAS DU FÅR JOBB SNART!!!!!!