Besokare

måndag 3 augusti 2009

Tisdag

Var på intervjun ikväll. Har ingen aning om hur det gick utan får veta på Onsdag. Blir det något så sätter utbildningen igång i helgen. Nervöst.

Annars är allt lugnt. Har sett på en massa Nip/Tuck sen jag kom hem men undviker det just nu eftersom dom opererar. Är inte lika kräkmagad som när jag var sex år men nog fan har jag svårt för blod och sånt fortfarande.

I övrigt händer det inte mycket i livet just nu. Som vanligt. Har insett att det är tre år sen jag var i London. Sorgligt länge sen. Innan året är slut ska jag ha släpat mig dit.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har bestämt att jag och Joacim ska till Irland. Ska ni haka på då? När är inte bestämt men vi ska dit :p

Unknown sa...

Vad är det för jobb du söker? Håller tummarna i alla fall. :) Tänkte kolla om jag missat vad det är för jobb, därför bidde det två inlägg.

Unknown sa...

Och nu vill jag lämna ett till bara för att! :D
Kraaaaaam