Besokare

söndag 16 augusti 2009

Söndag

Ah. Känner mig lika seg som en pensionär som är först i matkön och som bara har mynt att betala med. Bra liknelse? Nja

Igår hade jag en jävla fylla. Så full har jag inte varit på nästan ett år. Slapp ändå baksmälla idag och det tackar jag ödmjukast för. Kom i säng halv 6 imorse och gick upp runt 13 idag. Ska försöka hålla mig vaken till 1 inatt så jag hinner se kvällens två avsnitt av Mad Men, fast just nu känns det mindre troligt att jag håller mig vaken. Man får se.

Hursom, gårdagen var härlig. Henkus och jag firade att vi stått ut med varandra i två år genom att käka dyr mat på Nivå. Helt klart värt pengarna. Sen gick vi ner till Sailet där diverse jobbarkompisar till Henke fanns, och alkoholen flödade som vanligt i det sällskapet. Gratis är gott och jävligt lättdrucket. Jag åkte lite karusell också. Underbara kick. Jag vill gå på riktigt nöjesfält. Sån skön känsla att ligga i sängen sen efter en hel dag med berg och dalbanor och höga höjder och massa snurra runt.

Den här dagen har ju iallafall inte varit särskilt effektiv och jag väntar mig inga mirakel dom kommande timmarna. Hoppas jag blir mer effektiv imorgon helt enkelt.

Vi gillar livet just nu

Inga kommentarer: